12. september 2014

Kaheteistkümnes päev

Tänaseks on esimene koolinädal läbi saanud. Kool on siin ikka veidi teistsugune, aga eks see nädal oli ainult sissejuhatus. Peale järgmist nädalat saan sellest veidi täpsemalt kirjutada.
Mõni asi on aga täpselt selline nagu ootasin. Tulen jälle selle malaislaste sõbralikkuse juurde tagasi. Selle nädala jooksul olen seda oma silmaga näinud peaaegu iga päev - uued ülikoolikaaslased aga ka näiteks ülikooli president ja esimees, kes tulid ise meie kui vahetustudengitega rääkima ja soovisid meiega pilti teha :)
Sel nädalal olen ma tutvust teinud ka šoppamisega. Eile sattusin väga suurde kaubanduskeskusesse, mille sees on suur, vähemalt 40 rajaga bowlingusaal ja ka näiteks lõbustuspark. Loomulikult pidin täna sinna üksinda tagasi minema, et natukene poodides ringi käia. Pärast šopingut mõtlesin, kas oli ikka vaja nii palju raha kulutada, aga kui need summad eurodesse ümber arvutasin, ei tundunud asi üldse kole. Koju tulen kindlasti kahe suure kohvriga.
Täna õhtul istun ööbussi, mis viib minu, portugaallase Celso, sakslase Frank ja itaallase Gabriele Malaisia idakaldale. Seega mõned päevad ma kirjutada ei saa, kuid loodetavasti saan tagasitulles palju ilusaid pilte näidata. Tagasi Kuala Lumpuris olen kolmapäeva varahommikul.

1 kommentaar: